Besatt av mode?

Jag verkar vara lite besatt av mode.
Läser de flesta tidningar jag kommer över, köper gärna fina kläder och ser gärna filmer och serier som handlar om mode. Sådan var jag inte förr. Känns lite konstigt :)
Men jag gillar mode väldigt mycket.

Idag köpte jag de efterlängtade knähöga stövlarna.
Jag ville kolla allt med Albin, att det var okej att jag köpte dem. Det lät konstigt, men eftersom vi snart ska flytta ihop och ha delad ekonomi så känns det bra att kolla av med honom när det gäller saker som är lite dyrare. Och han okejade. (Efter långt övervägande :P)
Här är bilder!


Here they are! Fina va? Skinn... :)


Franstofsarna på sidorna går att ta loss. De flaxar lite mycket annars :)

Det var det.
Jag har precis sett sista delen av Modehuset Chanel. Mycket bra och intressant och roligt.
Imorgon har jag lite sovmorgon, jag börjar inte förrän 15.00 så innan jobbet ska jag pyssla med roliga saker. Jag ska bland annat fota alla mina väskor som jag ska sätta ut till försäljning, mäta dem och göra dem fina.
Jag lägger nog upp foton i bloggen på dem också, så om någon är intresserad är det bara att hojta till.
Har redan sålt en väska - till mamma. :) Hon ville ha en vit med lite fransar på, så den är borta från marknaden. :P
Ska använda fina digitala systemkameran så jag kan ta riktigt bra bilder.
Bilderna på stövlarna blev inte jättebra som ni ser eftersom ljuset är dåligt och det är sent på kvällen. Det blir bättre foton om jag gör det t.ex. utomhus eller åtminstone när det är bra ljus inne.
Det ordnar sig nog.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite innan jag somnar. Hoppas ni sover gott, så hörs vi.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag tar aldrig upp theo i famnen om det inte är en situation som jag anser kan vara farlig. men om en hund som är tio ggr större kommer springandes mot mig tar jag upp honom så att han inte kan få tag i honom. ställer jag mig i vägen är jag ett lika stort hort, och då äre större risk att han faktiskt kommer åt theo som springer runt, runt då han är rädd

2009-09-24 @ 09:24:20
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0