Anchor made of gold

Jenny Wilson - Anchor made of gold

Dagens låttips. :)
Jag fick en jätterolig länk av min bästaste bästa vän Robin.
Check it out!



Jag ser väldigt allvarlig ut, men det var inte jag som valde bilden. Albin blev grymt bra, man ser att han trivs! :D
Jag får ta en gladare bild på mig själv så jag också kan vara glad och dansa.


Idag har jag haft sovmorgon och ringt och fixat bilhetter till mamma och mig till Göteborg Horse Show, på lördagskvällen. Det var dåligt med biljetter. Helst hade vi velat ha en heldag på lördagen men de var slut. Jaja. Vi får iaf se hoppning, lite show och kür. Det blir säkert asgrymt :)
Och nästa gång vet vi att vi ska beställa ännu tidigare! Eller så. :P
Jag har förnyat min medicin och köpt ny rakhyvel, eftersom jag råkade bryta den mitt itu i tisdags. (Det var roligt att bryta den! :P)

Jag har fotat mina nya jeans. Finally :P Here they are!


Lite dålig bild kanske, men ni ser iaf. Tajta och fina.


Sedan så hämtade jag ju ut biobiljetter idag! Här är dem :)


Jag är spänd och det ska bli jättekul att se filmen med Sara! :)

Det var nog det jag hade att säga för idag. Imorgon blir det lite jobb (15-18) och sedan blir det film. Inte glömma att jag ska baka en kaka åt snälla brorsan som ska skjutsa mig in till stan på lördag efter jobbet. Då ska nämligen Albin och jag gå på bröllop i Tingsrätten. Aldrig varit där, så spännande :)
Ska nog softa resten av lördagen och på söndag ska jag nog träffa en kompis och gå på kalas också. Mycket att stå i :)
Men jag är inte någon "prestationsprinsessa" som Ebba von Sydow har sagt sig vara. Tror hon att hon får status när hon blir sönderbränd? Nej, det tror inte jag.
Så fortsätt du springa runt, runt i ditt lilla ekorrhjul. Lär dig att man kan softa också, den hårda vägen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0