Presentinlägg

Hej hopp, här kommer lite bilder med presenter!


Fin regnjacka jag fick av mamma och pappa!


Albin poserar.


Fick en gjutjärnsgryta. Här ska det lagas grytor och köttfärssås!


En teflonstekpanna.


Jag fick två handdukar och ljus!


En väldigt fin skål som man kan ha.. Sallad i? Eller äpplen? Chips?


En skål av trä som man kan ha.. Sallad i?


Denna fina fick jag av Albin!


Fick denna av mamma och pappa!


Dessa fina fick jag av Albins föräldrar. En bunke, en skärbräda och ett durkslag; alla i massa fina färger som jag fick välja ut själv!


Denna bilden tog Albin. De presenter jag inte tog enskilda kort på är bokboken, Fredrik Strages bok Text, bilboken om märken (Albin tyckte jag skulle lära mig lite mer om bilmärken) och tröjan nere till vänster som man kan ha under regnjackan. Den värmer och är fin.

De var de fina presenterna :)
Jag köpte lite stuffs när vi var i stan i onsdags som jag inte har lagt upp. Men här är de.


Snygga handskar från MQ, när de hade VIP-morgon.


En liiite bättre bild på halsduken, från MQ. Man kan vika den hur man vill tror jag. Jag gillar bollarna.


Vi var också på Movieline och då hittade jag bl.a. denna! Har inte sett den dock.


Och denna! Man kan aldrig få för mycket av Johnny Depp.


Och denna. Den var ju lite konstig men men.. De flesta kungar och drottningar förr i tiden var nog rätt konstiga.

Det var allt för den här gången. Nu ska jag gå och göra pastahjul och sedan jobba. Hörs nog imorgon!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Saras

Du glömde ta med vårt fina presentkort ;)

2009-10-02 @ 16:32:53
Postat av: sissel

som man kan ha sallad i, mycket fin :)

2009-10-02 @ 17:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0