Musiktips

Hej hopp!
Jag brukar ju tipsa om dagens låt men jag har inte gjort det på ett tag men jag tänkte att jag kunde skriva ett inlägg om flera låtar som ni borde lyssna på :)
Here you go!

Muse - Uprising
Teddybears featuring Daddy Boastin' - Little stereo
Asha Ali - The time is now
Pete Yorn & Scarlett Johansson - Relator
Nick Cave & The Bad Seeds, Kylie Minogue - Where the wild roses grow
Elin Ruth Sigvardsson - Love (Feat. Lars Eriksson)
Jennie Abrahamson - Late Night Show
Wale, Lady Gaga - Chillin - Main
Muse - Knights of Cydonia

Sådär! :)
Dessa låtar spelas hela tiden på min Spotify. Ja, jag vet att det knappast är nya upptäckter, eftersom de flesta spelas på radion men om ni har missat dessa så borde ni verkligen kolla in dem!
På tal om låten Chillin - Main så låter det nästan inte alls som Lady Gaga utan mer som M.I.A.. Tycker ni inte? Jag trodde verkligen att det var hon men så fel man kan ha... Wale sjunger hennes namn (rappar?) i låten så man blir ju himla misstänksam :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0