Ledigt

Hej hopp, idag är jag ledig!
Har inte orkat blogga för jag har varit trött efter jobbet både igår och förrgår. Och så har jag parkerat mig i soffan och sett på Poirot. Har ett avsnitt kvar. Har alltså kollat på 8 avsnitt (ungefär en timme långa) sen i söndags.
Jag är gaaalen. :P

Men idag är jag ledig. Ska softa lite och sedan vara inne lite i stan och hälsa på i Torias affär för att köpa nästa års kalender. En lila. Massa fint! Eller kanske en rosa. Får se. :)
Och ikväll är det premiär för Albins program! Eller ja, det är väl inte hans program men han är med mycket! :P
Det ska bli jättekul och vi ska dricka lite cider och "mingla" :D
Alla måste titta!! :P
För alla åldrar i SVTB (Barnkanalen alltså) 18.30-18.45. Albin spelar Lilltjejen och är med som "vanlig människa" också. :)

Jag har skickat iväg nästan alla väskor faktiskt. Två stycken har inte betalat, så får väl tjata lite på dem.
Men nu kom jag på att jag kan lägga upp bilder på de väskor som är kvar.
Vill ni ha någon (eller fler) så är det bara att säga till. :)


Klicka här!


Klicka här!


Klicka här!


Klicka här!

Sådär! Då är de upplagda. Nu ska jag fixa håret och sedan dra iväg med min älskling.
Ha det fint idag! Och glöm inte att titta på TV ikväll!!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0