Helg på hotell med mysbin

Hej, nu är jag hemma igen!
Ja, visserligen var jag hemma redan halv tolv men jag har legat i soffan och tittat på min Poirot-box som jag fick av älsklingsAlbin igår. :)


Fiiina fina boxen!

Det är så spännande och man vet nästan aldrig vem som är mördaren, om man inte har sett avsnittet förut förstås. Och Poirot (David Suchet) är så duktig och rolig. Excentrisk. :)

Igår så kom vi ganska tidigt till hotellet.


On my way till hotellet. Det regnade!


Utsikt.


Mer utsikt, äver det västra tornet.

Vi såg lite på TV innan vi gick för att äta. Söt-bin hade köpt choklad som de kom med när vi var på rummet. Toblerone och lite mosserande vin och en vanlig choklad.
Jag tror bestämt jag har Den Mest Fantastiske Fästmannen™.


Planlösningen var lite konstig. Man kunde se in i duschen om man ville.

Han bjöd mig på Amazing Thai också!
När vi kom hem efter middagen såg vi på en film som ingick i priset. Det blev Coraline, av Tim Burton. Den var ganska bra, tyckte jag men Albin tyckte inte den motsvarade hans förväntningar.
Den var lite läskig, tyckte jag allt :P

Idag gick vi upp vid nio och åt frukost.


Albins frukost.


Albin sa att jag ser ut som en businesswoman. Jag har dock sovlinnet på mig.


Gott med frukost!


Vi ser ut som spöken...!


Skumt men jaja.


Det blev fint väder när vi skulle åka hem.

Det var det äventyret!
Nu ligger väskorna ute några minuter till, sedan är de sålda. Skynda på, skynda på! Många ligger på 10 kronor!
Tjohoo. :)
Nu har vi gäster så jag ska gå och umgås.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0