Fredagsmys

Hej hopp.
Kul att mitt förra inlägg hette Dålig bloggare och att jag sedan inte skrev något eller ens tänkte på bloggen på två dagar. Lyckat! Eller inte.

Sorry you guys, men det händer så mycket. Vill hellre ta vara på det och skriva om det efteråt än att skriva varje dag när det ändå inte har hänt något.
Men jag ska bli bättre, me promise.

Igår och idag har jag haft sovmorgon, för jag började inte förrän klockan tre. Så igår sov jag till elva (!) och såg sedan på Twilight med Albin.
Ville uppdatera mig lite för snart är det ju dags för andra filmen, New Moon. Hoppas jag kan lura med mig Albin på den, annars får jag väl gå själv. :P
Nu är jag lite trött och väldigt, väldigt hungrig. Men det är ingen hemma, och det är pappa som ska laga mat. Jag vet inte hur han gör, så jag kan inte börja :/ Har dock dukat redan, så det är klart.
Hm.. Kan spela lite spel på blip.se. Min nya favvosajt :)
Det är jättekul! Jag gillar att spela couronne, fia med knuff, alfapet (dock bara med Albin, för jag är rätt kass) och yatzy. Idag fick jag tre yatzy (säger man så?) på ett spel. Två med ettor och en med sexor. Men jag hade tyvärr redan satt den på ettorna men jaja.
Så kan det gå. Fia med knuff är så himla roligt :P Try it, you will love it!

I helgen vill jag mysa. Ska jobba fyra timmar imorgon men annars vill jag nog vara ledig. Eller om man kanske ska börja packa...
Vi ska flytta i slutet av nästa vecka, om inget inträffar! Det är stort, jättestort, för mig och jag tror det kommer gå jättebra och det kommer bli kul :D
Vi vill gärna ha en inflyttningsfest och tänkte kombinera det med ett maskeradparty. Eftersom ingen anordnar något och jag hemskt gärna vill gå på ett, så får väl vi fixa det då. :P
Kommer skicka ut inbjudningar på Facebook antagligen, för vi har inte bestämt vilket datum det blir. Halloween har redan varit när vi flyttar in så det blir en vanlig maskerad och inget halloweenande. Om man inte vill förstås.
Mer om det senare.

Nu ska jag dra mig, men ha en myyysig fredag så hörs vi!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0