Dansa med vapen

Maskinen - Dansa med vapen

Dagens låttips.
Hej hopp! :)
Två dagar sen sist igen, blä. :P
Det hände roliga saker i söndags. Det blev en lång dag, för man ställer ju tillbaks klockan en timme. Jag ordnade spa för mamma och Albin. De fick peela ansiktet, händerna och fötterna. Fick ansiktsmask, fotbad och handkräm.
Hihi. Jag hade tänt ljus i badrummet och satt på Enya så det skulle vara mysigt.
De blev väldigt glada och mjuka :)
Igår var det jobb igen.
Vi fick också ett erbjudande om att komma och kika på en lägenhet. Det är väldigt konstigt. När det väl går bra och man ska hyra en lägenhet i andrahand, då får man erbjudande om ett förstahanskontrakt!
Men vi ska gå och titta, för vi vill ju väldigt gärna ha ett förstahandskontrakt. Lägenheten ligger också i Frölunda, eller ja Tynnered. Men det är ju inte säkert att vi får den men vi ska iaf försöka.

Jag är glad :)
Sitter här ensam för Albin är iväg på en anställningsintervju. Spännande, spännande..
Och ikväll ska vi på bio! Bröllopsfotografen ska vi se med Albins föräldrar och lillebror. Det ska bli kul, har velat se den ett tag. Jag gillar Björn Starrin.
Men nu ska jag dra mig! Jobbar till tre idag iaf.
Ha det fint, så hörs vi later!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0