Dålig bloggare

Hej hopp igen!
Jag är en dålig bloggare. Förut så bloggade jag väl en gång om dagen ungefär, nu har det gått två dagar sen sist. Suck suck.
Men jag har så mycket att göra! I måndags jobbade jag och sedan softade jag. Igår jobbade jag också och sedan mådde jag kasst på kvällen.
Jag är vaccinerad förresten! Mot svinis. Det var nog därför jag mådde kasst, man kan ju få biverkningar. Och jag frös och darrade och skakade i hela kroppen igårkväll.
Jag hade bara 37,3 men det kändes som mer.
Hade dock vetekudden och den hjälpte jättemycket. Man slappnar av när något är varmt. Fast sedan hjälpte inte den. Jaja. Det gick bra iaf, och nu är jag frisk (hoppas jag).
Idag ska jag iväg till Frölunda Torg och på äventyr.
Och ikväll ska vi på middag hos mormor och morfar. Och Albins program kommer också! 18.30 i SVTB, don't miss it! Har hört rykten om att Albin syns som människa, dock utklädd. :)
Kanske fluff? :P Och Allram är med också. Avsnittet handlar om pengar. Check it out! ;)

Nu ska jag fixa håret.
Ska berätta senare vad som hände när jag stod halvnaken i badrummet för en stund sedan.!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0