Snart dags!

På lördag går startskottet!
Handla skor, väskor, kläder från samarbetet mellan H&M och Jimmy Choo!
Jag skulle vilja men jag jobbar då :/
Och så kanske vissa saker jag vill ha är lite dyra för mig. Precis när jag börjar kan man shoppa på nätet. Typiskt mig. Vi skulle egentligen haft stängt då men det blev ändrat.
Vad ska man göra? Tips? :P
Aja, det finns iaf massa snygga saker där, ni kan shoppa åt mig! :)

Igår var jag ledig och tvättade och hade mig. Lite besviken på torkskåpet som inte riktigt torkar torrt. Hmmm.. Jag kanske gör fel, får kolla upp det.
Passade en liten vovve igår, det är så synd om honom. Han kräks och hostar.
Kanske kennelhosta, fast han är vaccinerad?
Om han bara låg i soffan och man satt bredvid var det lugnt men när någon kom blev han så glad som han alltid blir och det klarade inte hans lilla kropp av.
Jag hoppas han mår bättre idag, så synd om stackarn som säkert inte visste vad som hände.
Ledig idag igen, vi bara softar.
Vi har sett en film och jag har läst ut en bok (Elsas Mode) och spelat lite gitarr.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske börja på Dan Browns bok. Har många böcker som jag vill läsa, de ligger i en hög. Så det är nog dags att börja på den.
Jobbar imorgon från 13-18 och på lördag som vanligt. Vi ska nog åka till Ikea på lördag för att fixa lite smågrejer. Ett bestickställ, persienn och en batteriladdare. Och byta en badrumsmatta som inte passade (färgmässigt).


Lite bokrecension:
Läste ut Elsas Mode av Sofi Fahrman idag. Den var lite klyschig men jag gillar ändå sättet hon skriver på. Den var spännande och jag la motvilligt den ifrån mig om jag var tvungen.
Intressant att läsa om Sthlm och mode.
Den är läsvärd och bra men inte utmärkt. Men bra tidsfördriv!


Nu ska jag gå och göra något! Ha det! :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0