Lägenhetsbilder

Hej hopp!
Jag tog mig tid att fota idag och tar mig tid att lägga upp bilderna åt er.
Visst är jag schysst? :P
Jaja. Vissa blev lite suddiga, för jag hade lite bråttom imorse. Fick springa tillbaks och hämta nycklarna och sprang till bussen, blev stressad, fick svårt att andas och ja. Orkar inte ta nya bilder nu men kanske en annan gång. Annars så ser man ju precis vad som finns.
Men men, nog tjatat från mig! Here you go:


Albin sover när jag fotar. Sjusovaren.. :)


Visst är taklampan fin? Den hette Glamour och fanns på Clas Ohlson ;) Billigt och bra.


Vi har en fransk balkong som vi inte använder. (duh..) Gardinerna är inte våra men resten är det.


Garderoberna har vi hälften var ungefär. Känns lite lite men det fixar sig :)


Vi vet inte riktigt hur vi ska göra med min spegel... Det är betongvägg och eftersom vi bara hyr i andra hand kan vi inte hålla på och borra hur som helst.


En bit av hallen. In till vänster är köket och in till höger är vardagsrummet.


Köket, som är lite hafsigt eftersom vi inte har packat upp alla saker än. Vissa saker har vi fått av släkt och vi har glömt att kolla igenom dem. Men snart så!


Fint? :P


Vi kör på lite gult badrum. Och röda handdukar...?


Vardagsrummet! Den tyckte att vi kunde ta utan blixt. Soffa till höger, bokhyllor till vänster. Stort och fint!


TV och mjuk soffa. Och goa filtar! Lampan köpte vi igår på Bolagret.


Mina älskade böcker! Alla är uppe nu, det känns bra.


Lite mörkt men fint och trivsamt.


Skrivbordet är lite ivägen kanske men nödvändigt!


Matbord och Albins gitarr på väggen.


Min gitarr, Audrey och ny klocka från Åhlens.


Balkongen har jag inte varit ute på ännu.. :P


Utsikt!


Lite småpyssel...


Mina böcker jag inte läst än. Men snart så!


Lite jackor...


Och lite hall. Slutt!

Vad tycks? :)
Fick förresten Kents nya skiva Röd idag! Woho! Får lyssna på den imorgon, nu är det för sent.
Aja. Nu kanske det är sovdags snart. Vi ska nog glo lite till på TV. Imorgon tvätt, så får gå och lägga mig tidigt. Måste lära mig hur maskinerna funkar. Det är ju alltid olika.
Ha det fint iaf!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sissel

jättefint! och va stort ni har det! diggar verkligen erat matsalsbord eller va de heter, very nice! får komma förbi nästa gång jag e hemma, vi bor ju nästan grannar när jag e hemma i götet!!!

2009-11-09 @ 23:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0