Confusion girl

Hej hopp, det är jag!
Det händer så mycket nu så jag har inte bloggat på en vecka.
Det har varit för mycket saker att göra. Packat upp alla flyttlådor, gjort det fint, handlat grejer till vårt hem (älskar att säga det :P) och glott massor på TV. :)
Handlat lite julklappar, blivit bjuden på middag, jobbat, umgåtts med Albin...
You know.
Man hinner inte med allt.
Och jag har fortfarande inte fotat lägenheten. Får göra det imorgon, promise! Vill gärna ha bra ljus. Har dragit mig för att fota innan vi fixat till som vi vill ha det. T.ex. lampor och sånt.

Just nu ligger Albin och tittar på Get Smart. Tidigare såg vi Eurotrip och den gillade han. Det är kul när jag visar filmer som jag tycker är roliga, och som han också gillar. Då känns det bra och vi hör ihop och allt det där :P
Han är så söt när han ligger i soffan och skrattar :)
Jag har verkligen haft tur som hittat honom, for real! He's my man... :D

Imorgon blir det jobb igen och på tisdag blir det första tvättdagen nere i tvättstugan. Tyvärr fanns det bara konstiga tider så vi har 8-11. Jag börjar elva så jag får väl sortera och lägga in tvätten så får Albin fixa resten. Vi har lite att tvätta men det ordnar sig nog.
Jag vill fixa inflyttningsfest här... Men vill inte störa grannarna.
Det är ett sånt bra hus, man hör nästan ingen alls. Kanske någon TV ibland eller dusch men annars inget. Jätteskönt. Försöker vara tyst jag med, men en eller två fester får man väl ha. Och maskerad hade varit väldigt trevligt... Som jag nog nämt innan.

Lovar att lägga upp foton, det var ett tag sedan sist.
Skriver kanske imorgon eller tisdag men fixar foton på lägenheten, promise. :P
Ha en mysig söndag(-snatt) så hörs vi!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0