Älskade New Moon!

Hej hop!
Jag skulle bloggat igår men direkt när vi kom hem efter bion så satte vi oss och tittade på första Polisskolan-filmen. Och nu imorse såg vi nummer två.
Roliga grejer, det där :P

Men filmen var underbar! New Moon alltså!



Det kändes så bra att se den, allt var perfekt. Jag tror inte jag kommer på något alls som de borde tagit med eller tagit bort. Faktiskt. Och nästan allt, utom kanske en sak, stämde med boken. Väldigt bra, I like!
Det enda som var störigt var alla fjortisar som pep när Jacob eller Edward kom i bild och var snygga i bar överkropp :P
Jag menar, seriöst? Det var löjligt, men på ett roligt sätt. Ganska jobbigt :P
Jag är förresten för Team Edward. Inte Jacob :P
Can´t help it, han är ju bara bäst och det är han som Bella älskar mest.
Underbart bra. Jag vill inte säga för mycket, för alla har väl inte sett den än och kanske vill se den, så jag försöker vara tyst.
Men massa underbara scener! Tyvärr för lite Edward för min smak :P Han kunde varit med mer. Men men, det är inte så boken är skriven och inte hur filmen var heller. Men det visste jag sen innan.


Idag blir en seg dag eftersom det regnar ute och vi orkar inte göra något. Jag ska nog läsa massa tidningar och böcker, ligger lite efter med det.
Kanske fundera ut lite julklappar. Har några kvar att tänka ut, det är lite krångligt.
Men men. Jag hoppas ni får en rolig söndag och hoppas att vädret är finare hos er än hos mig.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sissel

jag är också team Edward! ska se den imon, can´t wait!!

2009-11-22 @ 23:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0