That's not my name


Hittade denna videon på Torias blogg, tror jag.

Det är ju en rätt rolig låt.
Igår på radion hörde jag en låt som jag kände igen men kunde inte placera den.
Hittade videon när jag kom hem.


Hm?

Jag tyckte det var väldans roligt. :P
Idag regnar det. Usch. Och jag ska passa liten valp sedan. Hans matte är i Sthlm och hans husse är på vift i Jönköping så den lille vännen får vara hos mig en liten stund. Men undrar hur det ska gå, vi har vår gamla tvättmaskin stående i hallen tillsammans med mitt gamla skrivbord. Och på övervåningen är det fortfarande mina lådor som ligger och skräpar. Jaja.. Vi kan stänga in oss i TV-rummet och titta på TV. Yeah :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0