SingStar Party

Hej hopp!
Nu är vi hemkomna från staden.
Jag kom hem med en färgglad bikini från Åhléns, fotkräm och ett SingStar Party. Vi har sjungt lite grann och det var faktiskt rätt svårt. Vi prövade oss på sådana låtar där sångarna kan gå upp i falsett hur lätt som helst, t.ex. Scissor Sisters. Det var krångligt. :) Och Alicia Keys var inte helt lätt heller.
Girls just want to have fun var det svåraste ever! Cindi Lauper har den ljusaste röst man kan tänka sig.
Jaja, vi hade kul iaf och det är huvudsaken!

Albin har fixat ett kort filmklipp på oss när vi sjunger:


Imorgon är det slappt men nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Är redan i myskläder.
Funderar på att se på Hair men vet inte om jag är sugen på det. Visserligen är det catchy och allt men nja.. Helst av allt skulle jag vilja se ett avsnitt av Miss Marple som jag inte har sett innan men det går ju inte precis att få tag på.
Albin roar sig med sin dator och jag vill försöka roa mig själv.
Kan gå och hänga lite tvätt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0