Sex and the city 2

28 maj 2010 har Sex and the city 2 premiär.
Läste lite om det i Glaze och handlingen är ungefär: Big förlorar pengar och måste flytta och är otrogen mot Carrie. Hon åker dit och konfronterar honom och när hon åker därifrån upptäcker hon att hon är gravid (med tvillingar?).
Jag vet inte riktigt hur bra det kan bli. Kanske bra.

Jag har precis sett Der Baader Meinhof Komplex med pappa. Den är typ 2 timmar och en kvart. Allt är på tyska, lite på engelska och lite på svenska. (De var i Sthlm och höll på) Den var lite jobbig att titta på, det var lite hemskt men ändå intressant på något sjukt sätt.
Jaja... Nu vill jag se på typ Scrubs för att muntra upp mig, det måste man göra efter en sån här film.
Och kanske packa lite.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0