Oliver, the wild dog

Idag var det passning av brorsans lille valp. Han är lite vild, men det är bara gulligt.
När morfar lämnade honom såg jag dem genom dörrfönstret när jag gick i trappan och Oliver såg mig med och började redan vifta på svansen. Så söt! :)
Nästan direkt gick vi på promenad till Djupedal för att hämta ut paket från IKEA. Oliver tyckte det var helfestligt att gå ut med oss. Fast han ville äta upp de flesta blommor och sniglar. Hm.
När vi hade kommit hem igen visade det sig att de hade skickat fel bräda. Dubbelsuck. Kan de inte göra något rätt? Jaja, får väl hoppas att det kommer en ny, rätt sak, igen.

Resten av dagen slöade vi och tittade på TV och så. Det var väldigt trevligt, Oliver låg utsträckt bredvid mig i soffan och halvsov. Albin satt vid datorn och pysslade.
Sedan kom pappa och brorsan hem. Vi bestämde att vi skulle äta pizza efter pappa hade hälsat på farmor. Så vi busade lite med Oliver och spelade Mariokart. Som vanligt vann Albin men Eric kom tvåa och jag låg lite olika, men mest ganska långt ner :) Men det gör inget, det är så roligt att spela.


Nu har Eric och Oliver åkt hem för ett tag sedan men jag är vaken. Pappa sover nog, har ingen koll på honom just nu.. Albin och jag körde lite ABBA Singstar. Jättesvårt ju. Jag kan ju mest refrängerna men hur det går upp och ner i toner och hur snabbt det går i verserna har jag inte riktigt stenkoll på. Så Albin vann såklart. Men om vi hade haft vanligt Singstar kanske jag hade vunnit, hahaa!
Vi får nog skaffa det, för det var rätt kul även om lite pinsamt. (Fråga mig inte varför, det bara kändes så)
Har spelat Escape from Monkey Island idag också. Grafiken är inte samma som The Curse of Monkey Island men det är väldigt roligt ändå. Albin tycker inte att det är lika roligt som jag gör, men han skrattar till ibland och det duger för mig, för tillfället. :)
Sovmorgon imorgon, yay! Börjar halv fyra. Hoppas jag kan sega halva dagen iaf.
Idag åt vi pastaälgar till lunch! Så himla gott, köp på IKEA! ;)
Och jag var duktig flickvän och gjorde nyponsoppa till min älskling till frukost. Gott gott. Ska nog göra det till mig själv imorgon. Får se.

Beställde förresten Twilightcdon.com istället idag. Mailade dvd.se att de kunde annullera beställningen eftersom de fortfarande inte har skickat filmen och den släpptes för en vecka sedan. Fick mail från cdon.com förut att de hade skickat beställningen.  In your face, dvd.se!!

Nu ska jag nog gå och göra mig iordning. Sedan kanske vi ser ett avsnitt av Scrubs (säsong 7).
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar min hund :(

2009-05-07 @ 09:35:29
URL: http://bravaragazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0