Nytt skrivbord!

Hej hallå!
Nu sitter jag vid vårt nya skrivbord, Albins och mitt! Det är supersnyggt och fungerar bra. Har inte massa saker på skrivbordet och Albin sitter bredvid mig. En av högtalarna är inte inkopplade, för den sitter för långt ifrån stereon, så det får väl fixas till. Och en hurts är inte klar, för den var lite trasig och delen ska skickas på posten sa IKEA.
Så mina gamla lådor står i vardagsrummet och väntar på att jag ska plocka in grejerna i nya lådorna. Det är rätt mycket, för de nya hurtsarna är mindre än mina gamla lådor... Men jag behöver väl inte spara allt. Eller så kan det ligga någon annanstans, jag ska kolla upp det.
Men jag är så gladelig, så gladelig!

Snart ska vi ut på promenix, tror jag.
Och jag hittade några bilder på mig (ovanligt) i helkropp (ännu mer ovanligt) så jag tänkte att jag lägger upp lite här.


Väntar på att få hjälp med att köpa skor. Love my shoes!!


Vi var på promenad och hittade fina träd och blommor.


In the shoe shop.

Det finns kanske fler bilder, men då får jag försöka hitta dem först. :)
Förresten!! Idag fick jag klänningen som jag ska ha på Albins vän Saras bröllop i sommar. Finally! Och den satt himla bra och var fin. Den kanske var lite stor vid brösten, typs. Så om jag böjer mig ner kommer något säkert att ramla ut :P Men det var band där som man säkert kan korta och då sitter den nog bättre. Lovar att fota imorgon, för idag orkar jag helt enkelt inte.
Det är Project Runway om en timme. Och om vi ska promenera får vi väl göra det snart.
Så vi hörs!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0