Moderkort

Det viktigaste i hela datorn är modekortet. Grattis alla mammor!
(Hörde på P3 igår. Yeah!)

Idag är det Mors Dag och jag grattade min mams. Hon blev glad. Och samtidigt så grattade jag min store bror. Han fyller nämligen 24 idag! Och han sov över från igår, då han och hans kompisar hade middag här. Så vi gick upp och sjöng för honom :) Det har inte hänt på typ... Två år :P Och Oliver var också med. Men han gav ingen present. Tror jag.
Efter sången åt vi frukost utomhus. Första gången detta året för mig! Igår kväll åt vi jordgubbar också. Första gången i år för mig igen! :) Det var gott.

Snart kommer Toria hit så vi kan sola och umgås. Jag ska nog göra en kall efterrätt med bär. Det är gott i värmen.
Får se hur det blir sen, kanske kalas hos bror.
Annars blir det softande idag. Igår var jag så mätt (Albin och jag var på Amazing Thai för Star of India hade stängt) för vi åt buffé. Det smakade dock inte som det brukade... Kanske för jag var inställd på indiskt. Jaja.
Jag vågar knappt väga in mig på Wii Fit efter sådana middagar :)
Men nu ska jag ut i solen!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0