Klänningen


Från Asos.com i lite chiffong och siden, om jag inte har helt fel.

Den ser lite stor ut men den passar nästan perfa, den är bara lite stor i urringningen men jag får se om man kan fixa till det lite, annars så finns det ju tejp.
Jaja.
Imorgon är jag ledig och på torsdag börjar jag inte förrän halv fyra. På fredag jobbar jag hela dagen och samma med lördag.

Imorgon ska vi träffa Albins föräldrar och fika lite och så. Trevlans :)
De ska berätta allt om hur kul de har haft på sin USA-resa och så. Jag fick förresten en jättefin väska som present av dem!


Suddig bild men så ser väskan ut.


En väska med massor av små väskor på! Den är så jag :)

Nu blir det en liten promenix. Ut i blåsten... Blä.
Jaja, kan alltid ta tjock tröja och så.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0