Kids

MGMT - Kids.

Dagens låttips. Om ni inte har lyssnat på MGMT innan så skulle jag också rekomendera Time to pretend. (Har säkert tipsat om den innan men här är den igen då)
Nu har jag kommit hem från jobbet och läst alla bloggar och kollat mail och (vanlig) post.
Albin är på teater med sin kära mor och ser I väntan på godot. Jag har alltid trott att det har hetat godot, som i god osv. :P Men så fel man kan ha när man är ung och dum...

På vägen hem träffade jag på pappa som var ute och sprang. Han sträckte upp armarna och ropade och sprang och kramade mig. Han är så tokig, på ett väldigt bra sätt. :) Är glad att jag har just honom som pappa, allt annat hade varit galet förstås, men ni förstår.
Tänkte försöka börja packa lite smått. Åker ju klockan sex på lördagsmorgonen, och imorgon ska jag jobba lite men mest umgås med Albin innan han åker iväg till Sthlm. Jag kanske berättade att jag skrev upp vilka kläder jag skulle ha vid olika tillfällen (eller det kanske jag inte gjorde, bara pratade med Albin om det). Iaf, jag har ca. fyra olika tillfällen :P
"Tågoutfit", "Shoppingoutfit", "Kvällsoutfit", "Shoppingoutfit" igen och "Tågoutfit" igen. Ska återanvända tågkläderna så jag ska försöka packa så lite som möjligt (omöjligt för att vara mig).
Det låter jätteknasigt att planera "outfits" men hellre det än att ta med för mycket kläder som kanske inte passar ihop.
På tal om kläder jag ska ha med så verkar alla kläder jag planerat att ha med vara tvättade, utan att jag gjort något. Det är därför jag älskar min mamma. Hon gör så mycket som man egentligen inte tänker på, så jag är väldigt glad att jag har henne också.
Hon ringde förresten nyss och vi ska gå ut och gå på promenad när hon kommer hem.

Det är trevligt att gå ut och gå nu när sommaren kommer, solen är uppe längre och det är grönt och fint överallt. Och så är det bra för konditionen. :)
Nu ska jag dra mig, mamma kom hem! Ikväll kanske pappa och jag ska titta på Der Baader Meinhof Komplex. Den verkar bra, 7.4 på IMDB. Men men, vi höres.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0