Josie is back med stora steg

I bloggandet iaf. Jag kan nog inte ta så stora steg, jag är ju en kortis.
Men men. Tänkte lägga upp bilderna på saker jag köpte i Sthlm nu, jag fotade direkt när jag kom hem från jobbet. Så här är the stuffs!


Från Urban Outfitters.


Body Butter från The Body Shop.


Halsband med brev som det står "I love you" på från Urban Outfitters.


Kjol från Zara.


Cheap Monday från Weekday.


Linne från H&M.


Salt- och pepparströare från Urban Outfitters.


Tygskor från Topshop, tyvärr redan smutsiga... :(


Bikini från Åhléns.

Det var alla bilderna för tillfället. Jag tog tyvärr inga bilder på oss när vi var ute på stan men det gjorde Cajsa och Albin så jag får fråga dem om de kan skicka bilder som jag kan lägga upp.
Ska gå och borsta tänderna så bloggar jag om en liten stund.
Adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0