Beyoncé

Hej hopp!
Jag är vaken och jag är uttråkad.
Vet inte riktigt vad jag ska göra på mina lediga dagar. Igår slappade jag bara. Såg dock på Tyra igår, gånger två. Först var det Tyra Banks Show där Beyoncé var gäst.


Tyra Show.

Tyra ställde lite annorlunda frågor och Beyoncé var jättetrevlig och ödmjuk och mysig. :) Och hon sjöng fint och dansade coolt och allt. Jag gillar henne.
Iaf mer nu när hon sjunger solokvist. Destinys Child var väl lite småbra men Sasha Fierce och allt, det är bra stuff. Och jag trodde att hon hade ett "filmskratt", som hon bara skrattar på film men hon hade det igår också när hon skulle försöka säga saker med brytning men hon bröt ihop av skratt istället. (Fyndigt va?)


Tyra och Beyoncé (om ni inte ser).

Sedan var det Top Model 7. Inte sett så mycket av det, bara tvillingarna och så. Men det var väl sådääär. :P
Jag var kanske lite uttråkad.
Samma som nu. Måste roa mig ensam tills klockan två, för då kommer Toria. Jag ska baka en kladdkaka men det tar bara en halvtimme. Hm. Kan ju alltid sticka lite och titta på TV. Eller träna med Wii Fit.
Mamma, pappa och Oliver åkte till landet för en stund sedan så jag kan inte få dem att roa mig, tyvärr :)

Jaja. Vi får se vad jag gör.
Annars får ni ha en bra dag! Har hört att det ska bli varmt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0