Änglar

Jag håller just nu på att läsa om alla mina Marian Keyes-böcker, och då har jag kommit till Änglar.
Det är kul och spännande, fast helst vill jag bara läsa En förtjusande man som jag fick för någon vecka sedan. Jag vet att jag kan läsa den nu, men jag vill göra det i ordning.. :P
Jaja.

Igår kom jag på att min bror fyller år på söndag! Det är inte långt alls, ju. Visserligen har jag redan fixat present, har inte slagit in den bara. Men han ska inte fira på söndag, tror jag, utan det blir nog när Sara kommer hem. Nice nice.. Och så är det Mors Dag på söndag också. Och den presenten har jag redan ordnat. Yes!
Jag ligger före. I like!

Nu har vi bokat Sims 3. Känns bra. :) Jag tycker om att spela Sims. Speciellt Sims 2. Jag får peppa mig själv genom att spela det i helgen, i väntan på 3:an :P Yes, yes..
Undrar vad som händer i helgen.. Toria kommer hit på söndag men det är nog allt jag vet än så länge.
Kan baka bullar till lilla mamma. Och alla andra i hushållet.
Nej, nu får jag skynda mig till jobbet!
Adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0