Alla dessa skor...

Jag upptäckte igår att när vi bytte skrivbord, så har jag ju ingenstans att ha några av mina skolådor. De brukade jag ju ha under skrivbordet men nu sitter Albin bredvid mig och då går det ju inte.
Så vad göra?
Jo, man ställer dem i garderoben såklart! Den är rätt stökig, det kan vem som helst av mina kompisar intyga. Det var visserligen värre förr men det finns bara en liten fläck man kan stå på, resten är lådor och kassar och grejer. Men ovanför allt detta finns en liten hylla det där brukar ligga spel och annat pyssel.
Igår rensade vi på den hyllan och ställde upp massa lådor på vinden. Lådor med typ lego i, och på hyllan satte vi grejer som varit under mitt skrivbord och så. Det känns jättebra. Det ser bättre ut, och det är mer plats i rummet, när vi sitter bredvid varandra.
Händige Albin... :)

När jag kom hem igår blev jag mest chockad för det var så mycket grejer, mina lådor och allt. Men nu ser det lite bättre ut, och när den andra hurtsen är klar, får jag i lite mer grejer. Annars får jag titta på vad jag vill behålla och inte. Typ klistermärken eller så, det är nog inte så viktigt.
Bild på skrivbordet innan:


Ganska mycket grejer, och ganska slitet skrivbord...

Och det nya skrivbordet:


Fint va? Men lite tomt...


Här sitter jag och Albin bredvid mig. Fast just nu fotade han såklart.

Så kan det gå!
Nu får jag skynda mig till jobbet men jag lägger upp en bild på nya klänningen när jag kommer hem.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0