All by myseeeelf...

..don't wanna be all by myseeeelf anymooore...

Sitter här lite ensam, Albin har ju åkt iväg. Jag har plötsligt väldigt tråkigt. Laddar mobilen och kameran och nanon för att ha något att göra. Funderade på att tvätta håret ikväll så slipper jag tänka på det imorgon. Skönt att slippa gå upp tidigare liksom. Är kanske lite handlingsförlamad just nu.
Vi ska väl äta om en stund men jag är inte speciellt hungrig. Och så ska vi väl se på ett gammalt avsnitt av Roomservice och sedan vill pappa se på S.W.A.T. med mig. Får se.
Det blir nog bra.
Jag får ju träffa Albin imorgon igen. :) Han är förresten jättegullig. Jag känner mig inte riktigt på topp nu när man har mensvärk, men nu när jag kom hem så låg det en liten sak på min kudde.


Gulligt va?

Jag blev glad. Han gör massa sånna här små saker som lägger sig som bomull runt mitt hjärta och värmer och är gosigt och mysigt. :)
Nu ska jag väl ta och engagera mig i något. Kanske maten. Eller packa lite till.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0