So far away

Staind - So far away

Dagens låttips. Något lugnt och oldie idag.

Jag vaknade tjugo över åtta när väckarklockan ringde. Precis innan drömde jag att Albin, mamma och jag var på väg till mammas jobb Chalmers för jag skulle föda barn. (??)
Jag märkte inte att jag hade någon mage och det gjorde inte ont, utan var klart på några minuter efter vi hade gått dit. Vi fick inte träffa barnet direkt, utan satt och väntade och åt en kaka.
Precis när läkaren kom och sa "nu får du träffa ditt barn!" ringde väckarklockan. :P
Albin hade sprungit hem till min mormor för att äta :) Så han var inte där, men det var min moster. "Typiskt henne att komma dit och bestämma" sa mamma när jag berättade om drömmen.
Men var var min pappa? :P Det kan man undra..

Vad jag drömmer om barn..! Måste vara för jag har fått en liten kusin. Jag tycker han ska heta Rufus! Men jag tror de har bestämt sig för Anton. Men då tänker banne mig jag döpa mitt barn till Rufus :)

Nu ska jag gå och jobba och efter det ska jag in till stan och fika, så vi hörs väl ikväll! Snart ska mamma och pappa åka till flyget, så jag kommer hem till tomt hus sen. Inte glömma att äta mat!
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0