Snygg-Josie?

Man kan undra.
Idag sa massa folk (släktkalas) "Vilken fin klänning du har! Och har du inte blivit smalare?"
Jag säger "ja!" på påstående ett och ett "kanske" på fråga ett.
Trevligt att träffa släkt, men söta Sara och Oliver var inte där. Himla synd. Milton fick uppväga för Oliver iaf. En bushund kanske räcker? :)
Och vi fick se min nya kusin! Han kom, han sågs, han var söt! Och skrynklig, men det är väl så det ska vara.


Två dagar gammal, lilla sötnöten.

De har inte kommit på något namn än så Albin, Cajsa och jag kom med massor av förslag.
Mina var bra, tycker jag själv. Vad sägs om Filloppos, Wulfrick och Gnu? Två normala namnförslag gav jag också: Hugo och Elias. Elias är fint, tycker jag. Och inte jättevanligt.

Jag vågade inte hålla den lille, men det kanske jag får när han blir några veckor iaf, han var ju bara någon dag idag. Lite scary, men han sov mest hela tiden fast alla ville titta på honom och pratade högt. Han kommer säkert bli hårdrockare som älskar hög volym och inte kan vara utan :) Hihi.
Mysigt att spela lite spel med släkten också. Familjen från Falun åkte hem, lite trist. De hade kommit bara för mormors födelsedag, vilket är jättekul men trist att de åker hem.

Nu ska jag nog kika lite på tågbiljetter till hufvudstaden i april och sedan kika på Harry Potter 5-filmen. Det ni!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0