Snö och slask

Himla skitväder.. >.<
Och jag ska strax springa iväg och jobba. Det är så tråkigt att jobba när det är dåligt väder, då kommer inga kunder och jag har ännu mindre att göra än vanligt. Det kommer ju inga paket på lördagar precis..
Så, jaja.


Ikväll blir det nog lite utgång med Castro och Järnis. Fast nu när jag tänker på det, så kanske läkaren på gastroskopin sa att jag inte fick dricka alkohol.. Eller frågade hon om jag gjorde det?
Hm, kanske bäst att vara på den säkra sidan och beställa cola.
Och imorgon blir det bio med mamma och pappa. Benjamin Button! Har längtat.
De hade tänkt att se Slumdog millionare men mamma frågade om den var bra och jag sa att den var bra men att jag inte skulle köpa den på DVD när den kom ut.
Då bestämde mamma att hon inte skulle se den. Hahaaa, allsmäktiga Josie har sagt sitt!
Brukar alltid köpa DVD om en film varit bra, jag gillar att se den om och om igen. Men om jag inte vill se om någon film, då tycker inte mamma heller om den. Hon gillar ju må bra-filmer, och jag är ledsen men Slumdog är ingen film man mår bra av efteråt direkt.

Nu får jag skynda mig, jag ska köpa några mackor och sedan öppna vid tio!
Smell ya later!

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

Oh my god! Vad har du gjort?

Det är klart att Lena ska se Slumdog Millionare! Alla ska se den! Den är ju jättebra! Säg åt henne att se den! Nu!

2009-03-07 @ 14:17:56
URL: http://albinolsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0