Nothing to worry about

Peter Bjorn and John - Nothing to worry about

Dagens låttips. Den är så himla härlig, man känner sig gladare när man hör den.
Nytt förvärv från P3, såklart!

Jag sitter här och är ledig för tillfället. Börjar inte förrän 15.30. Vad ska jag hitta på idag då? Jag kan inte pussla, eller jo det kan jag väl. Men då får jag börja på ett nytt pussel för jag pusslade klart det andra igår kväll.


Blev klar innan tolv iaf!

Så då får jag väl välja ett nytt pussel. Har många fina, jag fick jättemånga julen 07. Jag hade önskat mig massor :)

Mina tankar går idag till lille Oliver, som blev kastrerad igår. Han måste ha en tratt på sig, stackarn.. Men brorsan sa att han inte hade ont, han var bara lite deppig över tratten.
Förstår jag. Man kan inte vara så himla snygg med den på. Och man har knipsat honom, det kanske inte är så kul att bli av med sin manlighet.. Men han är fortfarande jättesöt!
Imorgon blir det VIP och jag är pepp, för man har ju fått lön! Men man måste faktiskt inte köpa något, så jag känner mig inte tvingad alls. :)
Nu ska jag nog äta frukost och se till att hitta på något sen. Typ.. Tvätta håret.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0