Melodifestivalen!

Jag tycker faktiskt att rätt låt vann.
Jag hade blivit fruktansvärt besviken om Snälla, snälla hade vunnit. Och det var väldigt nära, jag satt faktiskt och var nervös. Hon är säkert jättetrevlig (som jag sagt förut) men jag vill inte att Sverige ska representeras av någon Janis Joplin-wannabe. Tror inte att den hade gått så långt isf..
Men Marlena är ovanlig, eller iaf låten. Det är väldigt snyggt, jag har grym respekt för sådana låtar. Lite Nightwish (gamla sångerskan Tarja, inte nya svenska) över det hela, vilket är trevligt.
Albin och jag röstade på La voix flera gånger, tur det!


Män som hatar kvinnor var bra men lite obehaglig. Mycket sexscener, som det brukar vara i svenska filmer. Lite too much ibland faktiskt. Låt folket älska i motljus!!!
Hrm. Nej, men den är väldigt sevärd.
Och jag har haft det jättetrevligt idag, både indisk mat och att jag lyckades gå hela kvällen i mina kilklacksskor. Yeah! Har dock lite ont, de är konstigt skurna. Men men.
Nu ska vi kika lite på Scrubs och sedan sova, antar jag.
Imorgon blir det kalas hos mormor som fyller 75! En bedrift i sig, tycker jag allt.
Ska ha fina fina blåa klänningen från Asos.com med volanger i chiffong. Myspys. Undra om jag vågar ha mockaskor till det inomhus..? Är rädd för att låta för mycket när jag klapprar omkring :)

Men ni får ha en jättebra kväll, speciellt om ni tyckte att rätt låt vann!
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0