Likörchoklad!

Jag hörde någon rolig grej när jag lyssnade på P3 på jobbet idag.

- Vill du ha lördagsgodis som dina barn inte blir tjocka av?
- Ja!
- Vill du att dina barn ska somna tidigare på kvällarna?
- Ja!!
- Vi har lösningen! Likörchoklad! 20 ml av den starkaste likören i mitten av chokladen! Äntligen!
- Kom nu barn, så ska ni få choklad!

Jag tyckte det var askul! Jag brukar inte lyssna så mycket till andra stationer än Rix FM, för de brukar spela bra musik och vissa av radiopratarna är riktigt roliga och de har tävlingar som är skoj och så. Men P3 är inte dumt det heller. Christer brukar ha roliga program.
Får lyssna mer på det på torsdag (imorgon är jag ledig!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0