Klänningar och Audrey Hepburn

Jag har, som ni kanske vet, fått Audrey-feber. Köpt några av hennes filmer, en affisch och nu också en bok.


Audrey-boken! På engelska, mycket bra. Gillar att läsa på orginalspråket.


Prinsessa på vift och Funny Face (med Fred Astaire).

Har inte hunnit börja med den än, håller på och läser om Harry Potter (igen). Är på andra boken, men den är snart slut. Började nog med det i måndags, eller om det var söndags. Jaja, snart dags för tredje boken.
I förrgår och igår såg mormor, morfar och jag på film. I förrgår blev det Prinsessa på vift. Svartvit och inspelad i Rom. Igår blev det Funny Face. Den var lite pretto, lite konstig.. Gillade Prinsessa på vift bättre isf. Men allra bäst är fortfarande Breakfast at Tiffanys.

Jag handlade lite i Sthlm.
Inköpen:


Rosa klänning från Gina Tricot. Vet dock inte om jag ska behålla den än.


Fin smyckeshängare från In & Finn.


Outfitbok från Urban outfitters.

När jag kom hem i söndags låg det lite paket på min säng.
Paketen innehöll:


Fina, fina klänningen med chiffongvolanger från Asos.com!


Guldkompassen på dvd.


Anna D´arc, bok från bokklubben.

Nu måste jag skynda mig till optikern, ska vara där om en kvart!
Bloggar mer sedan!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0