Hey, shut the fuck up boy, you're starting to piss me off

Jag gillar Peter Bjorn and John :)
Tro inte att jag dissade er, det var bara lite lyrics.


Nu har jag dammsugit hela huset. Jag byter mina lakan imorgon, det är ingen brådska med det. Hm. Det enda jag har kvar att göra är att fixa badrummen men jag orkar verkligen inte det nu :( Kanske imorgon? :P
Annars i helgen. Det såg inte så farligt ut.
Ikväll är det VIP-kväll. Får nog se till att ta med kameran om det blir mer konstiga uppträdanden. Hoppas det blir som det var förra gången och man kunde gå till alla andra butiker i Arkaden som också hade öppet och 20 % rea.
Inte för jag känner mig tvingad att köpa något. :P
Kan inte komma på något speciellt som jag behöver. Utom mascara men det ska jag köpa på Åhléns och inte idag.

Nu får jag väl fixa till något att äta. Börjar inte än på ett tag men jag är hungry-y-y..
Jag går nog och läser lite i Guccikrigen, började imorse. Den verkade också lite deppig.. Varför kommer alla deppiga böcker till mig?! *fnysa*
Nu - mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0