Heidis "fanclub"

Jag förstår inte varför folk mobbar Heidi?!
Hon är ursnygg, och har dessutom fött tre barn. Underklädesmodell med tre barn, jag säger bara det..

Någon person som heter Wolfgang Joop (vem det nu är) dissar Heidi för hon är, som han säger, "tjock".
Vad är det med honom? Hon har tre barn och är skitsnygg, din jäkel. Lägg dig inte i! Heidis talesman säger att han gjorde det uttalandet för hans karriär är nästan över, som designer eller vad han nu gör. Därför mobbar han.
Karl Lagerfeld undrar vem hon är, för hon inte är känd i Franrike... Vad har det med saken att göra?

Varför är män så rädda för framgångsrika kvinnor?
Hon kan ju knappast vara ful eller tjock för hon låg på andra plats efter Gisele när det gällde bäst betalda modell. Så det är lite fel på deras verklighet om de tror det de säger stämmer..
Blir sur när någon dissar någon som är supermodell och dessutom trevlig. Och har barn men ändå är snygg. Är det för hon är kvinna? Nu är jag upprörd.
Jag har inte tagit min macka, det kanske är därför.. :P Nu går jag och tar den och sedan ska jag sova.
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0