Halo

Beyoncé - Halo

Dagens låttips. Ni har säkert redan hört den, men den är värd att lyssnas på igen.. :)
Idag är det en vecka tills jag åker till Albin! Inte långt alls. Nästan :S
Mamma och pappa åker till Portugal på lördag. Jag ska försöka reda mig själv. Pratade med en gymnasiekompis på msn häromdagen och vi bestämde att vi skulle fika på lördag, så jag blir inte helt ensam. Kul att träffas och snacka om allt som har hänt, det var ju ändå typ 3 år sedan vi sågs sist.

Det finns inte så mycket att göra när man är ledig och ingen annan är ledig. Och det var jättekonstigt att vara ledig fram till 15.30, jag kände mig skum.
Annars läste jag lite igår och jag läste en fruktansvärd bok.
Anna D'arc av Mårten Sandén.
Jag gillar ofta att läsa om böcker men den ska jag verkligen inte läsa om. Jättehemsk med mobbing. Även om det här bara (kanske) är en berättelse, så händer det säkert någonstans i Sverige. Bara för någon inte ser ut som alla andra, kanske bara lite rundare, och då får de andra lust att kalla honom bög och slå honom. Killen måste ha böcker innanför kläderna så de inte ska skada honom alltför mycket.
Jag brukar kunna läsa allt, men det här var för hemskt..

Nej, idag ska jag försöka läsa något roligare. En hästtidning kom igår, det står kanske något trevligt i den. Avel, ser jag, jahaja. Kan säkert vara trevligt. Läste om en underbar resa till Island för att rida på islandshästar över frusna sjöar och genom regn.. Det verkade jobbigt men väldigt roligt. :) Jag vill också!

Nu är jag jättehungrig, jag får ta och äta något. Kanske gröt.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0