Hallelujah

Jag älskar att sitta och lyssna på Rufus Wainwright på morgonen.
Den är jättefin den låten, finns ju i massor av varianter men jag gillar denna. Lite svår för mig att sjunga med i, han har lagt den så lågt som alla killar.. :P

Idag hade jag tänkt att ta kort på alla väskorna som ska säljas och mäta dem. Om jag ska göra det, så ska jag göra det ordentligt. Det är inte klokt, men vissa väskor har jag kanske bara använt en gång. Vissa har jag bara använt här hemma :P Så det är bra att jag säljer dem, för om jag inte har använt dem hittills, då kommer jag ju knappast göra det nu. Jag sparar de som jag använder massor, mina favvoväskor. Resten får försöka hitta en annan ägare, som förhoppningsvis använder dem mer än vad jag gjort.
Några lackväskor, några färgglada..
Jag gillar mest stora väskor, för jag har massa grejer i mina väskor. Näsdukar, pennor, plånbok, busskort, Nanon, nycklar, någon bok, spegel, paraply (litet), läpsyl.. Tja.
Om jag lägger ut något, så kommer det säkert hända något och jag kunde behövt den. Ni förstår.
Jag lämnar inget åt slumpen :P


Nu ska jag nog äta frukost, och sedan ska jag greja lite med WiiFit.
Och sedan in till stan men jag vet inte riktigt när. Filmen börjar halv sju. Smygpremiär, we like.. :)
Kisses!

Kommentarer
Postat av: Sara

Får man någon slags förtur på den här väskförsäljningen? ;)

2009-03-11 @ 12:27:07
URL: http://bravaragazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0