Guccikrigen


Denna boken kom idag. Jag har väntat! :)

Det kan nog bli intressant läsning, tror jag bestämt. För några dagar sedan (kommer inte ihåg när) kom en annan bok till mig som jag glömde fota.


Också kul! Stockholm Horse Show, 15 år.

Jag funderade vad jag skulle göra idag, och jag tänkte att jag kunde pussla ett annat pussel. Jag tror det får bli det jag fick av brorsan och Sara.


"Bara" 500 bitar.

Tja, jag ska nog pussla lite till att börja med. Sedan ska jag kika på Juno igen och äta, och sedan jobba lite. Ikväll blir det Roomservice!


Idag är det lite spets som gäller, samt hjärtsmycken. Knas-sie.

Känner mig lite krasslig, när jag ser på den bilden iaf. Det är något med blixten som gör huden konstig... Får kolla upp det någon dag. Jaja.
Hoppas ni får en trevlig lill-lördag!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0