Fredagen den 13.e igen

Jag fick för mig att det var fredagen den trettonde för en månad sedan, och hade jag inte rätt?
Jojo. Konstigt men jaja..


Snart kommer Albin, om en timme ungefär.
Och jag är ledig imorgon, slipper alltså gå upp tidigt! Och jag får nog vara ledig i april också, jag hade tänkt att ta ledigt i någon dag och åka upp till Albin en sista gång innan han kommer hem (för gott?).
Albins chef har sagt att jag är välkommen att titta på, och det verkar ju spännande. Och det verkar som jag får ledigt i två dagar. Weei!



Det finns en sak som jag bara inte tål.
Killar som har handen innanför kalsongerna på allmänna platser, helt ogenerat.
Alldeles nyss när jag var på väg hem, så mötte jag några fjortsi-brats och en av dem höll på att gräva runt där nere när de gick förbi mig.
Vad fan?
Varför ska killar vara så äckliga? Jag struntar fullkomligt i om något sitter i kläm eller om det är varmt eller vad det nu kan vara, det är inte okej. Om det hade varit en tjej som gjort så, så skulle säkert någon kille tagit det som inbjudan till att ha sex med henne.
Inte för att man skulle se en tjej göra så. om det nu var så att det kliade någonstans, då går man in på någon toa eller så. Inte mitt i Nordstan eller liknande.
Äckligt, det är vad det är.. Skärp er!!

Nu ska jag bädda sängen och läsa lite till på Harry Potter och halvblodsprinsen. Hörs kanske sedan, annars imorgon.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0