Brevförsändelse från utlandet..

..väntade mig när jag hämtade posten imorse.
Toppen, det måste betyda mina tröjor från Threadless! Får hämta dem imorgon, för idag orkar jag bara inte.
Jag är helt slut efter träningen och väntar bara på att duschen ska bli ledig.
Känner lite av astman, för jag tog i. Men men, det är bra att testa gränserna, sina egna iaf.

I veckan jobbar jag lite mer och inte som vanligt. Imorgon jobbar jag som vanligt men på onsdag jobbar jag 2, 5 timme och samma på torsdag. Jag tar stängningen alltså. På fredag jobbar jag hela dagen och fyra timmar på lördag. Ifs blir det bara 2 timmar mer än vanligt, men det är ju pengar!
Och omväxling förnöjer, som ni säkert vet.


Nu är jag fruktansvärt hungrig! Lax står i mikron till mig, och jag ska ner och kika lite på Packat och klart med mamma och äta. Sedan blir det Project Runway och sedan.. Tja, då blir det väl sovadags.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0