Biodags för det är Internationella kvinnodagen!

Yes, det kom pappa på lite smidigt nyss.
"Jag är snäll, för jag bjuder er på bio när det är Internationella kvinnodagen!"
Tja, varför inte? Trevligt med bio :)


Igår var också trevligt. Det slutade med att vi hyrde The Love Guru, som jag visserligen redan hade sett men kunde tänka mig att se igen. Castro hade ju typ sett alla hyrfilmer! Inte klokt. Jag hyr nästan aldrig film nu för tiden, men det var nästan så vi inte hittade någon som han inte hade sett. Järnis lyste med sin frånvaro men vi fick sällskap av Castros lillsyrra vid TVn.
Efter filmen (som båda tyckte var bra) kikade vi lite kort på Melodifestivalen.
Jag trodde verkligen inte mina öron när jag hörde att Caroline af Ugglas gick vidare. Det är inte klokt...
Tror Sverige på allvar att vi kan vinna hela Eurovision song contest med henne?!?
Det verkar som det, och då känner jag mig som den enda som är smart i det här landet.. Hon är säkert snäll och så, men måste hon vara en sådan Janis Joplin-wannabe? Räcker det inte med att hon har tolkat henne förut, måste hon vara med i Melodifestivalen med en låt som låter precis som hennes? Visserligen så är Janis död nu, men annars hoppas jag att hon skulle bli arg. KnarkarJanis skulle väl inte vilja att en låt som lät precis som hennes var med i något så banalt som Melodifestivalen?

Jag blir så arg när jag ser på sånt. Det märks nog.
Aja. Efter det så såg vi på en till film, Get Smart. Den var ganska rolig faktiskt, men många roliga skådisar som t.ex. The Rock (Dwayne Johnson), Masi Oka (Hiro Nakamura i Heroes), Terry Crews och Bill Murray var med på ett hörn.
Efter det skulle jag dra mig hemåt, när klockan hade passerat tolv. Såklart så var det jobbiga och fulla människor vid spårvagnshållplatsen som skulle försöka vara sakliga fast de var så fulla så de svajade lite när de stod och diskuterade.
Mitt batteri till min Nano hade tyvärr tagit slut, så jag var tvungen att lyssna på dem.
Fick vänta lite på Korsvägen också innan min buss kom, så jag kom väl hem lite innan ett. Var helt slut eftersom jag hade jobbat innan.

Idag ska jag slappa.
Hoppas jag slipper städa... Jag tänker bara gå och tvätta håret, sedan ska jag ligga i sängen och läsa och äta något gott eller så. Men nu borde jag äta frukost!
Kisses to all the women today! (Och till Albin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0