Anders Johansson grillar

Anders Ankan Johansson äger alla.
Jag såg på Grillad igår, där man skulle grilla Sanna Bråding. Jag tycker verkligen inte om henne.. Hon är för mycket, tar för mycket plats och är allmänt dum.
Men Anders var rolig och cool. Josefin från Pang Prego var lite kul.

Albin har laddat upp klippet på YouTube, och även hjälpt mig lägga in det här i bloggen:


På tal om inget, jag drömmer jättekonstiga saker nu för tiden.
När jag sover ensam :( (Albin, kom hem!)
Igår drömde jag komplicerade saker, och min bror ville inte skjutsa mig till doktorn, som låg där min gamla högstadieskola låg. Jag kom för sent och så kom jag inte in där alla andra var, och så var det hjärntvättning och allt... Jätteskumt.
Jag berättade för brorsan när jag vaknat att han inte ville skjutsa mig, och han sa Damn right!
Jaja. Inatt drömde jag bl.a. om hela min släkt, mina sysslingars mamma var känd och jag vet inte allt.
Ibland bearbetar ju hjärnan saker som hänt under dagen men det där med min släkt var konstigt.. :/
Nej, nu ska jag nog gå till jobbet. Hm. Lite tidigt kanske.. Jag kan surfa lite så länge. Och sjunga. Det är jättebra, jag har inte ont i halsen längre och är inte hes! Så jag kan sjunga riktigt högt om jag vill ^^
Och det vill jag! :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0