Valvaka

Jag brukar inte sitta uppe och kolla på valvakor faktiskt men igår gjorde jag det.
Mestadels var det långtråkigt men det kan ju inte alltid vara kul med politik. Hon som nästan i slutet av programmet som skulle tolka var fruktansvärt rolig!
Hon gjorde grimaser och gjorde roliga tecken. Jag tror hon var ståuppkomiker för de döva. De tyckte säkert hon var helfestlig, för det tyckte jag.

Igår gjorde jag... Ingenting. Jo, jag röstade men inget mer. Typ. Åkte in till stan och hälsade på Toria som hade klippt sig kort och lugg. Jättefint! Var så ovan att se henne utan långt hår men jag vänjer mig :)
Såg Paris Hiltons my new BFF. Urfånigt. Jaja. Alla kan inte göra smarta och roliga program.. Såg sen Stylista. Konstigt program, har inte sett något innan men lite kul ändå. Men konstigt.

Idag vet jag inte vad som händer. Jobb såklart. Promenad?
Sista avsnittet av Project Runway! Och så kommer Magnus Betnérs Tal till nationen ikväll. Jag missade det i lördags >.< Synd bara att de programmen visas samtidigt. Jaja, får väl spela in ett av dem.
Ordnar sig nog..
Jag har fått reda på att jag är ledig vecka 29 och 30, hittills iaf. Känns bra, känns bra.
Albin bloggar inte ofta :( Det är synd.

Nu ska jag kolla posten och sedan gå till jobbet.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0