Tal till nationen

Magnus Betnér har blivit grov i mun.
Han har inte pratat om kukar och annat innan men nu så. Mamma tyckte han var äcklig och gick. Vid tillfällen måste jag medge att det var äckligt, det han pratade om.
Men fortfarande Betnér! Det han sa om presidenterna och om Gud var bra, as usual.

Ingen promenad idag... Typiskt.
Om man äter och inte går ut och går, då går man upp. Som jag har gjort. Tusan! Promenad imorgon, pronto!
Får ut och gå hela veckan.
Men nu tänker jag krypa ner och läsa lite Marian Keyes. Läser Tankar från sängkanten, vilket passar bra eftersom jag läser den där.
Ha det gott, så hörs vi imorgon!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha okej, jag kollade aldrig på fodralet och när jag skrev in Willy Wonka på google så kom det namnet upp :P

2009-06-09 @ 10:15:04
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0