Soldyrkande

Igår kom Toria och hälsade på. Vi skulle soldyrka. Det var varmt. Och svettigt.
Jag blev nog inte det minsta brun eftersom jag smorde in mig med spf 20. Jag vill inte bli röd nämligen, så jag tänkte sola långsamt och lagom. För jag vill inte ha hudcancer heller.
Men det var jättekul. Vi solade, läste lite, åt mat, åt choklad, åt bär, spelade spel och solade lite igen.
Måste göra om!!

Sedan var det kalas hos bror. Oliver fick kramp i benet/benet somnade så han linkade runt och pep. Alla blev jätterädda men det var nog inget farligt alls, för sedan sprang han omkring och lekte med sin pipleksak.
När vi skulle åka hem ville han hoppa in i bilen för att åka med, för han har ju bott hos oss i mer än en vecka. Men icke.
Mamma saknar Oliver redan, har lite abstinens. Så vi får gå ut och rasta henne idag efter jobbet.
Det verkar vara soligt idag igen. Får ta lite och luftiga kläder idag. Och dricka mycket vatten! Viktigt, viktigt.
Ha en mysig måndag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0