Skogsbär

Även om många (Albin) tycker att det är onödigt att köpa vatten på flaska så var det nödvändigt igår. 31 grader och vi åkte bil och AC:n var lite dålig. Då behöver man vatten! Och för att känna att jag inte bara köper vanligt vatten så köpte jag med smaken skogsbär. Myspys.
Jag får absolut inte glömma att dricka vatten idag på jobbet. Jag ska väl antagligen greja mycket med kartongerna och man kanske blir varm och då måste jag dricka! Re-mem-bah.

Igårkväll såg jag på Rock n' rolla. Me likey! Jag har gillar Guy Ritchies filmer innan (Snatch & Lock, stock and two smoking barrells) och det är samma med denna. Älskade scenen med Gerard Butler och ryssarna som aldrig tröttnade. Vad är de gjorda av?? Jämföra krigsskador, bah.. Mesar, inte klår Gerard! :)
Mycket sevärd. Dock ingen Vinnie Jones, det hade ju varit det ultimata. Jaja, man får vara nöjd ändå.

Idag och denna veckan blir det väl inget annat än jobba, antar jag. Jag är väl ledig en dag eller så och då tänkte jag dra mig in till stan för att inhandla en hatt och en vit, luftig klänning.
That's that.
Väldans varmt inatt. Undervåningen är ganska sval men övervåningen är ju kvalmig. Hjälpte inte då att jag hade på datorn samtidigt som jag kollade på film i sängen. Men somnade efter ett tag. Vaknade av att något/någon knackade på mitt fönster. Det var en skata.
Fy! Men det var två minuter innan jag skulle gå upp så det var ändå okej.

Ska sporta min blåa Zara-kjol idag men det är nog alldeles för varmt för ens leggings. Den blåser inte upp så det fixar jag nog. Aja, dags att kolla posten och fixa håret och sen är jag out of here!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0