Sims 3

Hej hopp! Idag kom Sims 3 äntligen med posten!
Albin sitter redan och spelar medan jag håller på att installera. Det tar väldigt lång tid så jag tänkte att jag skulle blogga lite kort. :)
Är som sagt ledig idag, och det har varit trevligt. Har spelat det "gamla" Sims-spelet och min figur blev gravid. Jippi! Men nu är jag sugen på att spela Sims 3 så det andra fåt vänta till en annan gång.

Jag har förresten gått ner igen! Nu har jag bara ett ynka litet kilo kvar till målvikten! Eller ja, en av mina målvikter. Måste man ha bara en? Jaja. Det känns väldigt bra iaf.
Så ikväll blir det promenad igen så jag kan komma närmre mitt mål. Nyttigt och roligt med promenader, speciellt om man är flera. Igår gick vi i Wendelsberg, mamma, Oliver, Albin och jag.
Om vi inte har vovven idag skulle jag kanske vilja gå till Mölndal. Det är lite långt men kul, speciellt om man går genom Gunnebo.
Vi får se hur det blir.

Spelat har inte installerats klart än men jag går och tar bort mitt nagellack sålänge. Det är fint och rosa men har börjat bli avskavt och det är inte vidare snyggt.
Men ni får ha det bra!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Josie till nedgången! =D

2009-06-05 @ 12:03:20
URL: http://cajzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0