Oh, sweet summer day

Det är så varmt ute! Jag har varit på utflykt och varit och klippt mig.
Lite uppklippt och lite kortare. Jättefint! Har inte torkat håret ordentligt än så får se "på riktigt" snart. (Varför fönar de bara lite? Håret är ju fortfarande blött då! Jaja...)
Har lite midsommarbilder och bild på mina skor jag hämtade ut igår. Here you go! Enjoy :)


Tokig bild som Albin tagit. Kavaj: Zara. Linne: Zara. Jeansleggings: Gina Tricot. :P


Dans runt midsommarstången. Jag skippade det, som vanligt.


Vi hjälpte till med grillningen. Albin har sött förkläde på sig. :)


Tycker denna bilden på Cajsa och Milton blev så fin :)


Söt-kusinen Anton i vagnen.


Baddags för moster Eva.


Albin badade också.


Albin roade sig med att rita gubbar på mina tår. Fint?


Söt-Bin och Söt-Anton.


Fina skorna jag hämtade igår :)


Älskar rosetten.

Jahapp. Jag får kanske be Albin, när han kommer hem, att han tar en fin och bra bild på mitt hår. Ni ser kanske inte det ändå, men jag kan försöka fixa det :) Nu ska jag nog sätta på mig shorts och sätta mig ute i solen och läsa och softa. Ikväll blir det picknick med familjen och klockan tio så blir det So you think you can dance igen. Superdupermysig dag!
Yeah! :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0