Midsommarbilder

Bilderna togs på midsommardagen, på kvällen när Albin och jag promenerade lite ner till sjön. (Sjön = havet. Man säger så på landet bara)
Det var riktigt mysigt och vi pratade mycket och tog kort såklart.
Albin tog kort på midsommarafton men han har inte lagt in dem på datorn än, han har haft så mycket för sig.
Yes, yes, här kommer lite bilder iaf.


Jag ser lite skum ut, men det gör Albin också så då är vi kvitt.


Väldigt fin solnedgång.


Det finns inte jättemånga bilder på oss ihop men nu slår vi på stort! :)


Puss puss.


Lite kyligt på kvällen.


Mysig kväll med älsklingen.

Nu blir det inte fler bilder, iaf inte ikväll.
Jag är lite trött. Jobbat som attan idag! Fick gjort mycket och mer ska det väl göras imorgon. Jobbar tre timmar på onsdag och sedan hela torsdag och fredag. Lördag ledig! På onsdag ska jag klippa mig också. Det blir nog bara topparna och kanske lite uppklippt. Får se vad hon säger.

När jag kom hem efter jobbet så gick mamma och jag en promenad. Runt Labra, i skogen. Vi gick säkert en mil. Och sedan handlade vi och gjorde nudlar och kyckling. Mums.
Nu dricker jag lite te och tar det lugnt. Lönedag idag (tror jag?), weii.
Undras när jag får min semesterersättning. Får nog fråga.. Nej, nu ska jag nog lägga mig i soffan och softa lite. Är helt slut i benen, vi hade en riktigt bra fart under hela tiden vi gick. Kanske en och en halv timme blev det allt. Jag var jättetörstig och drack tre glas vatten på stående fot när vi kom hem.
Hoppas ni hade en supermysig måndag med solsken!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sissel

ni e för gulliga :)

2009-06-23 @ 08:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0