Man ska inte önska sig saker

Imorse skrev jag att jag hoppades att det fanns saker att göra på jobbet idag.
Fel, fel, fel.
Om man önskar sig saker, kan de gå i uppfullelse. Chefen kom med massa lådor från andra affären, som han har sålt. Allt ska upp i hyllor och i ställ. Jag vet inte hur många lådor det var. Och vi som redan har så mycket grejer och det är ju trångt! Hur ska jag göra??
Jag önskade fel. Tusan. Imorgon ska jag fortsätta att jobba som en gnu. Idag har jag sorterat karbinhakar, satt ut böcker, satt i kort i ställ... Jag är helt slut.
Orkar jag verkligen promenera idag? Suck.
Imorgon ska jag fortsätta och på onsdag ska jag jobba tre timmar på eftermiddagen, fick jag reda på nyss. Men sedan är jag ledig. Tills om en vecka då.

Om man gapar efter mycket....
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0